och compadres ni trodde man kunde svika kärlek,

Denna är i bakgrunden och det vankas middag, drinkar och kanske dans? Det är tema fåglar i kväll och det känns som sommar i själen. Ni vet den där känslan av att inget är bestämt förutom början och att det kan sluta hur som helst. Eftermiddagen har varit fantastisk, jag och Anna har diskuterat och skrattat bort flera timmar. Åh, det finns få saker som klår en riktigt bra diskussion (för jag kan vara så jävla jobbig att diskutera med) för detta, det är bra grejer som kommer fram och filtreras.

Sen det där med att vi inte rört pluggböckerna på hela dagen, det är sånt som glöms bort medan snön faller och det finns leende ögon.



ps. nej jag vet inte heller vad som hänt med designen. Jag har inte lekt med design sedan tiden då Lunarstorm var inne... Så jag vet inte riktigt vad jag gjort, men vi kanske vänjer oss?
0 kommentarer