pasta och snusk,

Efter min och Aleks planering inför morgondagen bjöd jag in mig på middag tillsammans med Aleks och Linnea. Pastakoma deluxe och snuskprat! Perfekt kombination för er som inte prövat.

Imorgon ska jag hålla min första utbildning inom säkrare sex och normkritik som jag gick en utbildning för RFSL ungdom nu i höstas. Ungefär i ett nötskal det jag brinner för. Det är lika stora ämnen som viktiga och det kan inte pratas nog om det, det går alltid att utvecklas och lära sig mer. Så imorrn kväll ska vi hänga på Akalla ungdomsgård och prata om detta.

Dessutom skrattade vi bort några timmar, pratade olika termer inom sexets underbara värld, pratade om chockerande frågor och jag har fått så himla mycket inspiration inför kommande nummer med Veckorevyn, artikelideér och grejer till bloggen!

0 kommentarer