powerkavaj

Fyndade denna idag och längtar redan tills jag får bära den. Den känns mäktig och bra, som att jag kommer dra till mig massa bra möten nu när jag är redo med en svart kavaj. Vad är det med detta plagg som gör att en känner sig så vuxen och mäktig? För att det varit ett signum för businessmän och skurkar genom tiderna?! Under skymtar en tröja med pippifåglar, som ungefär var tredje brud kommer bära i vår på f12...


ps. detta är förresten ett av de sista plagg jag köper i år. Är så jävla trött på hets och vane-konsumtion. Rensade min garderob igår, det blev minst tre fulla ikeakassar med kläder som ska till olika härbärgen. Inge mer nöjesshopping för min del.

2 kommentarer
Ylva

Skitsnygg kavaj! En vit skjorta och svart slips till den skulle också passa fint :-)



Tjejer borde bära slips mer, det är ju så in i norden hett!

caro

Du har så rätt så rätt Ylva! Åh, enbart vit skjorta kan vara det hetaste plagg en människa kan bära. Det är svårt att misslyckas i det!

- och ja, tjejer i slips är bland det vackraste och sexigaste som finns!