saggy balls?

Är det ett allmänt begrepp? Hittade det precis på en av mina kokobloggar (den typen av blogg jag läser mitt i natten eller precis innan jag ska skriva för att slappna av i hjärnan...)
- och hon beskrev det som när pungkulorna hänger. Och nu var det minsann tjejernas tur att kunna dissa killar för hur deras kulor hänger eftersom killar jämt är så utseendefixerade!! ...

(Jag väljer att bortse från personens egna åsikter då den liksom passar in i min kokomall.)



Saken med pungkulorna är ju att de är värmereglerade, så de åker ju upp och ner beroende på hur varm kroppen är och vad en gör med sin kropp. Inuti säcken finns det delarna som tillverkar spermierna, något som innebär att denna del av kroppen ska alltid vara 37grader ---> vilket gör att när en person med pungkulor svettas mycket, börjar kulorna att hänga lite mer för att svalka sig, vid kallare tillfällen drar säcken ihop sig för att hålla värmen. Ganska fantastiskt hur kroppen fungerar egentligen.


Så att det rent utseendemässigt finns personer med mer hängande pungkulor än andra tror jag inte riktigt på. Hon tog även upp att dessa personers kulor även daskar till en under sex - ganska logiskt med tanke på att de flesta blir varma och svettiga när de ligger.



ps. för att testa detta hemma kan ni antingen på er själva eller någon annan, kyla med tex isbitar, alternativt värma pungen och se hur den drar ihop sig alternativt blir lite lösare.
0 kommentarer