tisdagslistan,

Dagens humör: mittimellan
Dagens mående: utvilad och peppad på januari
Dagens borde: inget, tentan är inlämnad flera timmar i förväg! jag är i fas.
Dagens frisyr: lilla my-tofs
Dagens smink: inget förutom lite carmex på läpparna
Dagens klädsel: strumpbyxor, vit farfarströja, svart kjol och min älskade svarta hoodie
Dagens planer: läsa ut Hungerspelen, träffa T, träffa syster, träna, träffa Moa
Dagens materiella vill ha: Den Unge Werthers Lidande av Goethe,
Dagens fundering: om det kanske är för tidigt att börja med skinnjackan ännu?
Dagens beroende: kaffe och skratt
Dagens tråkigaste: att Ellen är i Idre och Ernst har flyttat från Stockholm (askul för dom såklart, men jag saknar dom <3)
Dagens längtan: Nästa torsdag för då kommer Robin till mig!! Fyra dagar med skratt, skedning, bacon, öl och mysigt häng. Jag är så taggad!!
Dagens superlängtan: Sommaren och värmen, varma sommarnätter med fina vänner, kall öl och bra musik - det är inte mycket som klår det. Hångla på ett svettigt dansgolv med någon som en spanat in ett tag, det är fan magiskt. Eller kanske inte magiskt, men bra.
Dagens tidning: DN´s boklördag några dagar försent.
Dagens låt: Kan inte få nog av denna,
Dagens bästa: att jag lämnat en ikeakasse fylld med kläder till ett av Stadsmissionens härbärgen,

2 kommentarer
Miss Carmex

Hej Caro,



Bra låt, en av mina absoluta favoriter. Eftersom du längtar så efter sommaren kan jag glädja dig med att Carmex Moisture Plus med solskydd 15 kommer till Sverige i februari. Mejla din adress till [email protected] så blir du en av de första att få produkten när den släpps här. Vänligen Miss Carmex på http://www.facebook.com/CarmexSverige

caro

Hej hej!

Vad kul! Kommer den med körsbärssmak komma hit också? För den hittade jag i London nu i dec och föll pladask för :) I Will do! Trevlig fredag//Caro