bästa sortens fest

- vid varje plats låg en mustasch redo och väntade. jag såg till att ta en plats där The Cassanova låg, kändes som att den var mest lämplig för mig. ett tu tre så satt den på plats.
- mitt bordssällskap: anna och philip som under middagen klistrade fast sina mustascher på dryckerna.
 och en uppochnedvänd bild på mig och anneli. som jag trivdes i mustasch!
 
- jag är överlag en människa som inte jublar över att klä ut mig, möjligen när tillfällen ges då det handlar om att förfula sig, göra sig till för barn eller om en är många. det där med att vara sexig katt och klä mig i mina vanliga kläder och lägga till lite morrhår har jag tack och lov kommit över. 
   men detta var något helt annat, och jag stormtrivdes. könsöverskridande handlingar är överlag fantastiskt. 
 
tack pocketförlaget för en fantastisk kväll och bästa idéen.
 
ps. detta kanske ska bli mitt tema på en av mina firningar av födelsedagen? 
0 kommentarer