i natt jag drömde,

att jag var på Peace and Love, vid området bortanför scenerna, i slutet av alla matstånd när en kommer in vid stora entrén, där fanns det några åkattraktioner och jag mötte upp min syster där. För att komma upp till en av bergochdalbanorna var vi tvungna att klättra, när jag hunnit ta några steg upp för trappan har min kjol åkt upp och en man kommer fram och tar mig på rumpan. Först försöker jag skratta bort det och ska ta ett nytt steg uppåt när han tar tag i min vrist och smeker den mellan sina stora händer. Jag kommer ingenstans, han tar på min kropp samtidigt som hans vänner ser detta och skrattar. Jag försöker dra ner min kjol med ena handen samtidigt som jag håller mig fast i trappan med andra, min syster ser mer och mer stressad ut. Mannen fortsätter att smeka min vad och smeker mig högre upp på låret, insidan av låret och mot rumpan. Kjolen har fastnat och jag är blottad. Paniken och skammen över att någon som jag inte känner tar min kropp, och att det går emot min vilja blir för mycket och jag går till attack. Jag slår allt jag kan mot hans kropp, mot hans bröstkorg och mot hans ansikte. Men mina slag gör ingen skillnad och han verkar inte kunna känna smärta? Han verkar istället bli eggad och skrattet ekar över parken. Jag slår, tårar av rädsla och ilska rinner ner för mitt ansikte, Sophia gråter och vill dra mig därifrån, men jag fortsätter att slå och har även börjat sparka. Jag lyckas dra ner min kjol, slår ytterligare några slag mot hans ansikte innan S lyckas dra mig därifrån. Vi springer och den där blandade känslan av seger och äckel över hans beteende är med mig när jag vaknar.

Fittstim kanske inte är den bästa godnattsagan? Eller så är det just det den är.
0 kommentarer