kvällens planer

Vi har efter en vecka på fält äntligen nått hemmaplan. Jag minns inte senast jag njöt så mycket av att komma innanför min egen dörr, höra absolut ingenting och bara få vara. Försöker strukturera upp kvällen. 
 
  • packa upp allt för vädring för att slippa framtida mögelattacker
  • duscha, peela, rensa, tvåla, skrubba, använda minst tre sorters blomtvåler
  • massera in vattenbaserat glidmedel i hårtopparna
  • äta kylskåpskall choklad i duschen
  • ladda över veckans bilder till datorn
  • läsa klart Pojkarna av Jessica Schiefauer, det bästa jag läst på länge
  • strukturera upp veckan
  • blicka igenom mailen och sortera ut det viktigaste
  • känna den sköna vågen av efterpepp efter en fantastisk festival, fina informatörer, en lyckad kampanj och ett riktigt bra arbete
  • samt klä på mig något mer, får spontan-besök om ca 13 minuter! 
 
hej, jag har bott i tält i en vecka, sovit i snitt 5h/natten, jobbat lite för mycket, ätit mer kolhydrater på en vecka än jag vanligtvis gör på ett kvartal - samtidigt som det varit en av de bästa veckorna på länge. 
0 kommentarer