ömsa skinn

Löparn ska snart ge sig ut på dagens (kanske) första runda. Det är ganska ovanligt men härligt att känna sig peppad på att träna. Jag har nog aldrig haft den där BEACH 20XX-hetsen, men att ständigt bli matad med träningstips/mattips/hets av samhället, media, omgivningen, bekanta sätter ju sina spår...


Håller mina tummar för att gympalektionerna blivit bättre sen mina dagar, och att de inspirerar unga istället för att terrorisera...

Fördel med att vara "vuxen" och slippa obligatorisk gympa: jag kan träna hur mycket jag vill och pga rätt anledningar. Längtar ihjäl mig till Spanien. Ska yoga på taket medan solen går upp, kubba på eftermiddagarna, bada och leka. Det är exakt vad jag ska göra med min kropp i två veckor.
 
Någon som är sugen på att ställa upp i random lopp med mig? Borde det inte vara något i augusti/sept kanske? Något Höstrus eller dylikt. Som vi kan peppa inför och sen försöka genomföra/överleva. Vore inte det kul? 
0 kommentarer