rastlöshetens grepp,

Känner ni det också? Det kan inte bara ha drabbat mig. Rastlösheten. Sommaren har kickat igång på allvar, jag längtar till hösten och plugget, samtidigt som det är tusen saker som ska ske innan solen ställer in sig på höstläge. Kan det ha att göra med att jag enbart har Pocket Shop och Veckorevyn nu? Både i höstas och våren pluggade jag 100%, jobbade på PS 86%, skrev för VR + under våren hade jag även Peace and Love att planera. + allt det där som hör till vardagen, samt livet att sköta. 
 
Nu har jag bara PS och VR. 
 
Vad gör alla människor med sin tid? Det blir ju så mycket liv, tid och rum för saker att göra! Ska försöka sammanställa en lista med allt jag vill ha klarat av innan hösten kommer, riva sönder den och sen bara leva för dagen. Om 16 dagar åker jag till Spanien och blir borta i två ljuvliga veckor. Därefter väntar ännu en resa - sen kan hösten få ta mig med storm.
 
 
0 kommentarer