sommaren i city,

sommaren händer och jag är mest redo för hösten. jag minns hur jag bestämde efter gymnasiet att jag skulle börja plugga när suget kom tillbaka, på riktigt. visserligen har jag pluggat heltid några terminer - men denna höst blir första hösten då plugget är i fokus och resten i bakgrunden. vill köpa block och pennor redan idag. 
 
 
för idag släpps det, vart vi kommer in, vart vi blir reserver och schemat för hösten blir marginellt klarare. jag vill läsa 45hp. 
 
 
annars då? solar så fort jag får chans, kollar ikapp serier jag missat (just nu gossip girl och heroes), dansar när tillfällen ges, hänger med finingar, läser gammal kurslitteratur och romaner, planerar noveller i huvudet, njuter av värmen, planerar fyra kommande resor, är. 
 
3 kommentarer
Nadira

Vad fina vi är! <3

caro

jaaa! jag älskar den här bilden på oss! <3

Sophia

Jättetjusig!!!