bli ....nu

  • blibi.nu
  • bliflata.nu
  • blibög.nu
  • bliqueer.nu
  • blihomo.nu
Vi kan väl alla ta oss en vända in på dessa hemsidor och tillsammans försöka förstå vad det är Stockholm Pride 2012 vill få fram med denna typ av PR. För jag anser mig som en ganska intelligent person, men framför detta är jag nollställd. Jag väntar ihärdigt på att femkronan ska trilla ner, men just nu är det ganska trill-fritt så att säga...

Checka in sidorna, förstå poängen och förklara gärna den för mig sen, tack och puss!
2 kommentarer
Linnea

#för att du inte kan hjälpa vad du känner #för att det är så trångt i garderoben #för att du helt enkelt är kär... Och liknande, är argument för att bli flata. Jag tror att det är många argument som är på "skämt" och att själva syftet är att plocka fram fördelarna med att komma ut och inte att "bli" flata, eftersom att det inte är något man blir:)

Linnea

#för att det du kände när du var yngre inte alls var en fas #för att det är naturligt osv ;)