bölar av lycka.

Hemskrivning

Mycket omfattande. Välskrivet och utredande kring de centrala begreppen som litteraturen och kursen tar upp. Jag är övertygad om att du kommer att ha användning för denna text i andra sammanhang där genus och sexualitet tas upp. Bra förarbete!

Väl Godkänt

 

 

Om jag är nöjd? Jag bölar av lycka. Att jag fick U på min fältstudie pga jag ej dök upp på lektionen tar jag med en nypa salt. Jag skrev sju sidor och får redovisa det senare i augusti. 

Att jag fick VG på hemtentan som jag skrev inom loppet av några dygn med några liter för mycket energidryck i kroppen bevisar bara två saker - jag kan så jävla mycket mer än vad jag tror, och allt faktiskt går. Bara en gråter lite, fyller kroppen med fejkad energi och köttar. Tack till mig själv. Det var ej värt ångestattacken, men det var värt 7,5hp. Nästan.

VG tentahelvete
0 kommentarer