dag ett och två

Om vi bortser från att jag lyckades med det idiotiska misstaget att skicka fel dokument till min redaktör på Veckorevyn precis innan vi skulle resa, samt att jag denna morgon upptäckte att hela min sovsäck är full med mögel - så har vi haft en bra start på festivalen.

Jag har ägnat några timmar åt att hitta en fungerande dator, nät, samt skicka rätt dokument. Där kan vi prata om "vescka i halsen och gråten i näven"... Tacka gudarna för att min redaktör har tålamod och är bäst <3


Annars då, det regnade hela dagen i går, vi körde längs Sveavägen med handbromsen i, kom efter en timme i tidsplanen, jag sov hela sträckan sthlm-borlänge, och 9 av 10 funktionärer är kassa och kan inte skilja på höger och vänster...

Men informatörerna är snälla, vi är ett bra gäng samordnare och festivalen börjar komma till liv. Det här kommer bli en bra vecka! Puss
2 kommentarer
Sophia

En ska vespa ena sockerkaka te gubben min!

Sophia

Du jobbar me daaaata!