för att han tar studenten

Jag har inte ens klivit på tuben och jag bölar redan, min älskade Adam tar studenten idag!! Jag ska vara med under utspringet och åka flak, kommer passera smidigt bland de andra studenterna...
Åh, det är så fint med studenter och Adam är så fin. Minns hur vi träffades, och hur han kände min Robin, världen är allt bra liten.

Andra tankar denna morgon:
- bra att jag inte tar några sommarkurser, behöver sova ikapp några månader...
- jag är redan pepp på kriminologi, som jag kommer plugga våren 13
- detta hem behöver en spegel. Jag kan ju inte ens göra en Fucking Åmål och spegla mig i trappen.

2 kommentarer
Moa

VÄRT! Du får låna all min kurslitteratur. FAST jag vill ha tillbaka den sen, haha :-P.

Caro

JA!! CC var inne i butiken i veckan och jag blev ännu mer pepp! Tänker att jag kan hyra dom? Och betala i sconesfrukostar, vinkvällar och veg-lasagne(som du visserligen får laga!) Hahaha <3