jag hatar,

  • tentaplugg
  • dn.se
  • kassa sökmotorer som inte fungerar trots att en gör "testa-gärna-vår-sök-lärar-kurs på  7 smarta steg!!" och ändå misslyckas. Eller det är inte jag som misslyckas, artiklarna finns inte.
  • fel länkar av lärare
  • att min deadline är imorgon och jag har inte ens öppnat ett dokument, fyllt i namn, klass, år osv.
  • att jag har en av tre artiklar som behövs för att kunna göra tentan som ska vara inne 16.00 imorgon
  • och att jag jobbar 05.30-12.00...
  • och att jag egentligen behöver sova nu för att inte se ut som valfri figur ur Star Wars på jobbet.

Så jag gör det enda rätta. Gråter några tårar, lyssnar på denna som inte har med något av dagens ilska att göra men som är min favvo-arg-låt, spolar upp ett bad med mer bubbel än vatten och ignorerar min deadline. Det löser sig.

0 kommentarer