materiell lycka,

Nu mina vänner, ska ni få vara med om något ytterst ovanligt på denna sida. Materiella ting! Som inte har någon form av förknippelse till sex. Det ni. 
 
Hittade en påse med saker på jobbet idag, öppnade hem nu på hemmaplan och fann detta:
 
- två nya tillskott till min fantastiska samling av Starbucks-muggar. Jag är en samlare av rang, och har alltid varit. Men detta är min samling jag aldrig sviker och jag skulle tex ta mig ut genom spärrarna på en flygplats och tillträda ett land jag egentligen inte har laglig rätt att vistas i för en en mugg... Helt taget ur luften och hände inte alls under en resa till Barcelona. 
- nya tillskott till min smyckesamling. Jag är en periodare, och just nu är jag inne på halsband. Som gärna får ha berlocker som är så långt från gulliga hjärtan och kinatecken som möjligt. Men dessa kan vi titta närmare på en annan dag. 
 
ps. och så lämpligt att jag hittade allt detta kvällen innan jag ska träffa fantastiska Isabella som jag var hos när allt detta införskaffades. Som jag saknat dig!
0 kommentarer