näst sista rycket, heja!


Klockan 00.00 ska tentan vara inne. Eller läraren har inte satt någon tid, så då blev det tolv som är deadline. Den ska vara på 7500 ord. Jag har endast 4234 ord kvar. Jag försöker peppa mig med att större saker har hänt än att jag skriver klart en tenta på 10 timmar. Moses har delat hav. Moderaterna har vunnit två valsegrar på raken.



Större, vidrigare, mer fruktansvärda och mer spektakulära ting har faktiskt hänt än att jag klarar min deadline.
Helst vill jag bara skriva klart det lilla helvetet, blunda, trycka på skicka och sen åka hem där min nygamla kombo väntar. JA! Jag och Anna bor äntligen ihop igen. Ha på SATC i bakgrunden och bara babbla bort några timmar, så det är planen.





ps. har lovat mig själv en resa om jag klarar deadline. Så nu måste jag komma på nytt resmål. Tips emottages gärna.
2 kommentarer
Sophia

Fint att Moses och moderaterna fick vara med pà samma horn!!!! =)

caro

TACK! äntligen någon som ser humorn i att jag likställde moses + moderaterna med mina tentor!! fasen syster, du är på g! :D <3