personalfest,

Jag älskar personalfest, det är något magiskt som sker när en får hänga med sina arbetskamrater utanför arbetstid, utan sina jobbkläder och oftast ingår det löjligt mycket dricka. Igår hade jag förmånen att hänga med på Emilys personalfest, hehe det bästa av två världar.

  • Chefen är så löjligt lik Patrick Swayze att jag gick runt halvkär hela kvällen. Och har ett förbannat sug efter att se Dirty Dancing minst två gr på raken utan paus.
  • Jag sökte jobb där? Ganska många gånger faktiskt... Får se hur det blir med det.
  • Insåg även att vilket jäkla jobb som helst funkar med fantastiska arbetskamrater, om Em har det? Jag har flyttat in i deras gäng. Så jävla fina människor.
  • Lärde mig att den bästa sortens flak består av Delicato-bollar! Tänk er ett helt flak!! Jag lyckades hålla med att bara äta två, eller tre... Plus att jag ägnade sista halvtimmen av festen åt att leta efter flaket...
  • Att gå vilse i fabriken är inget jag rekommenderar någon. Löjligt bra skräckisar skulle kunna spelas in där. Huvva.
  • Älskar hur stämningen kommer vara på måndag... Så dumt att jag inte kommer vara med.
  • Fenomenet "Men asså, jag är en fin kille. Tro mig!" - tar vi och pratar om sen.

0 kommentarer