bokat.

Jag behöver denna lilla tripp - fem dagar utanför Stockholm tillsammans med en av världens finaste människor. Det kommer bli fantastiskt. Vi ska hänga, prata om allt sen senast, gå på musikal, se allt vi inte såg sist i London, dricka öl, äta vinägerchips, dricka kaffe och gå i bokhandlar. Samt pubba med allt vad det innebär.


Ikväll när jag kommer fram så har ju Hungerspelen premiär! Så jävla kul. Jag ska ju iofs inte gå, men Madde ska. Så min plan är att hitta Burger King och sätta mig där... Flera timmars häng på BK - precis som på gymnasiet. På den tiden åkte vi minst varje måndag till plattan, beställde in deras blaskiga kaffe och brownie, och bara satt i flera timmar. Måndag var vår icke-pluggdag, så vi fick sockerchockar, skrattade och skvallrade istället. Så jävla fin tid!


- detta är alltså jag och Madde. Jag älskar det faktum att det riktiga klockslaget står med. Samt att det alltid alltid skulle vara med olika alkoholhaltiga drycker på bilder... Gulligt.
0 kommentarer