dagens agenda,

  • gå igenom mina olika mailar/mailer/mails?
  • lyssna på The Knife (and we rise our hands for the colour red <3)
  • få tag på Anna!
  • läsa ut en bok om sexuella perversioner (gammal och intressant!)
  • promenera och njuta av solen
  • prata med Ellen
  • få ordning på veckans schema
  • göra upp pluggschema
  • träffa Natti!
  • gå igenom alla bilder från Brighton/London
  • dricka "svenskt" kaffe. Folk får säga vad de vill, men Americano är inte samma sak som filterkaffe.

Och roligaste sen jag landat: jag kommer tillsammans med Aleks och Hilda att samordna Colour of Love i Uppsala under Valborg!! Det kommer bli fantastiskt, galet och så jävla kul! Jag är sjukt peppad redan!


- fredrik och jag skulle få fantastiska barn. Vi borde spinna vidare på den planen!

0 kommentarer