denna dagen - ett liv,

8.00 - 9.15: pw som resulterade i skavsår på brösten? Varför är det ingen som pratar och varnar andra om detta? Då kan jag lika gärna göra det: skippa för fan inte bh/sporttopp/plåster/lugnande salva om du funtar på att gå i snabb takt mer än 10m. Det gör så ont. Som att alla mina nervändar ständigt är aktiva och bara väntar på mer? Okej några sekunder i taget under förspel, men detta - det är bara sadisitisk smärta som jag inte uppskattar.

9.20 - 10.15: frukost + senaste avsnittet av svenska top model. Jag bölade under elimineringen...

10.17 - 11.45: TENTAN ÄR KLAR!! Jag har alltså skrivit 12 sidor på mindre än ett dygn. Om någon är sugen på att skriva en hyllningssång så är det öppet mål just nu. Kom på mig själv med att låtsas läsa igenom allt när det var klart... Men nu är den klar och jag går vidare.

11.45 - 12.20: fuldans, sång, kaffe, ensamstående allsång och igenomgång av mail och twitter!

12.20 - 14.00: någon form av lunch, skriva klart månadens text till VECKOREVYN samt förbereda mig inför min radiomedverkan denna afton!

14.02 - 15.00: skriva ut och skicka tentan till SH, skriva ut biljetter och boardincard till LONDON! Promenera i wannabe-solsken till jobbet.

15.00-22.15: jobb på centan + radiomedverkan!

22.15 - öl med Philip.

0 kommentarer