hemma,

Ni vet den där känslan när en kommit hem från en semester och det känns som en varit borta i minst tre år och inte riktigt vet om det är dag eller natt, och en vill veta allt en kan ha missat för att sen inse att det inte hänt så mycket. Det enda jag fått veta hitills är att Loreen vann (ja!) och att Reinfeldtarna skiljer sig... Synd för barnen.


Resan har varit helt jävla fantastisk. Vi har varit ute minst tolv timmar om dagen, sett allt, ätit gott, njutit, inte stressat, fyndat, promenerat, ätit cupcakes från Magnolia Bakery och bara varit. Helt jävla fantastisk vecka med en fantastisk syster! <3


Ser nu att jag tagit över tusen bilder?! Hur är det möjligt?!! Intalar mig själv att jag har semester fram till imorgon förmiddag, då ska jag ta itu med alla läsarfrågor, intressanta mail och svara på allt. Samt försöka strukturera upp vardagen igen.

0 kommentarer