mingel och rött fynd,

Jag är klar med en helvetestenta om bisexualitet. Källorna var förkastliga så jag la till en egen a4 med mina åsikter. Den skulle ju ändå avspegla ett seminarium?! Utöver det har jag hunnit redigera en text för Veckorevyn och korrat en artikel som kommer dyka upp på både en hemsida och förhoppningsvis även pappersform. (och jag blir så löjligt rörd över dessa uppgifter. Kan ni fatta att jag är skribent? Helt jävla otrolig känsla!)


- och här ser vi hur bra strukturerat mitt plugg är, det är alltså fyra olika ämnen + en nöjesläsningshög. Har kommit på nästan alla källor till megatentan, och ska bli klar innan söndag. Klarar jag det får jag en resa till Madde och Brighton :)


- ett av alla fynd. 70% siden och 30% bomull. Känns som att bära en bit moln.

Denna tisdagkväll ägnas åt mingel, en liten fantastisk bok har översatts till svenska och det ska firas!
0 kommentarer