om vi har det bra?

- solen skiner konstant
- vi har BOKADE BILJETTER TILL THE PHANTOM OF THE OPERA ikväll!!
- vi ska till London idag
- jag har hittat världens bästa serie Sugar Rush på dvd!
- vi hittade tillbaka till ett litet antikvariat där jag tokfyndade böcker
- jag är med världens finaste kompis <3
- jag har semester
- igår åt vi brie som kostat en pund. En pund. För en bit Brie! Jag skulle kunna flytta hit enbart för det
- vi äter jordnötssmörsmackor till frukost
- i torsdags dansade vi bort natten, tequilan var i princip gratis och de spelade bara gamla hits
- igår såg vi den fantastiska piren och njööööt av solen
- vi såg Hanna igår, om ni inte har sett den - se den!
- och vi har köpt hem i princip all ny choklad vi kan finna - fest!


Nu måste jag bli färdig, packa ner en topp inför musikalen ikväll. Åh, detta är världens bästa semester!
0 kommentarer