pluggdag,

Har ägnat morgonen åt att pressa dokumentären "Jihad for love" som handlar om olika homosexuella människor och deras liv. Hur deras familj tagit deras läggning, vad lagen säger i det land de befinner sig i (många hade flytt eller var på väg att fly) samt deras kärlek till gud.
- lika intressant som vacker dokumentär.

Planen för dagen är att utnyttja denna lediga dag till max genom att skriva klart Jihad-uppgiften, renskriva två tentafrågor och påbörja och avsluta två tentafrågor i samma svep. - är jag klar vid åtta ikväll bokar jag resa till Madde.

Utöver det har jag även deadline för Veckorevyn i morgon. Jisses, det blir min femte? Efterlyser i vanlig ordning en snuskig och chockerande fråga. Så maila till [email protected]

Men först ska jag ha sim/lunchdejt med min andra halva!


- är det bara jag, eller är mitt huvud lite intryckt på höger sida? Där det ljusa klotet är? Kan det vara ett ufo? Eler ett spöke? Eller bara en blixt? ---> jag ska aldrig mer se Arkiv X utan sällskap...


ps. mer om Jihad for Love kommer sen. Den är så jävla bra. Se den, åtta korta klipp på youtube.
0 kommentarer