dreaming of you,

Hade en mardröm i natt, måste skriva av mig den och säga den till några så att den inte händer.

Scenariot: ska ligga med en jag känner sådär, vi är i hens lägenhet, ligger och det är bra sex - när hen öppnar munnen och kaskadkräks över mig!

Utanför står Sanna och Natti + fler, som av någon anledning tjuvlyssnar? Och högljutt kommenterar allt vi gör och säger? Och när detta händer hör jag Sanna viskskrika "Låter hen sådär när hen kommer!! Caro väljer alltid så konstiga killar! ... Och tjejer för den delen!" Och Natti instämmer och ramlar lite mot dörren, förmodligen ivrig över att höra fortsättningen... (ba älskar hur Sanna i min dröm även där är hbt-medveten!<3 )
Därefter börjar hen att gråta och säger "det var inte såhär jag ville fira julafton med dig!" ...

Jag puttar bort hen och försöker fånga upp all spya som rinner längs nacken och magen, och sen vaknar jag.
Freud - analyze this.


Jag vaknade med ett rygg och började automatiskt leta efter spyrester i håret. Huvva. Detta har varit en av mina rädslor när en följer med hem efter krogen och en vet att en själv har antingen druckit lite för mycket eller den/dem en ska vara med... Detta får ej hända i verkligheten. Men vi kan ta och prata lite mer om Emetofili senare!
0 kommentarer