du kan va stängd för sen anmälan!

Höstterminen 2012

  • Sexologi

    15 högskolepoäng , Högskolan Väst, Trollhättan

    SEN ANMÄLAN

  • 2

    Sexologi: Barns och ungdomars sexualitet

    7,5 högskolepoäng , Högskolan Väst, Trollhättan

    SEN ANMÄLAN

  • 3

    Sexologi: Vuxnas sexualitet

    7,5 högskolepoäng , Högskolan Väst, Trollhättan

    SEN ANMÄLAN

  • 4

    Sexologi och samlevnad I (Deltid, Kalmar)

    30 högskolepoäng , Linnéuniversitetet, Kalmar

    SEN ANMÄLAN

  • 5

    Sex och samlevnadsundervisning i skolan

    7,5 högskolepoäng , Malmö högskola, Malmö

    SEN ANMÄLAN

  • 6

    Sexologi II

    15 högskolepoäng , Malmö högskola, Malmö

    SEN ANMÄLAN

  • 7

    Unga, sex och internet

    7,5 högskolepoäng , Umeå universitet, Ortsoberoende

    SEN ANMÄLAN

  • 8

    Sexualiserat våld, prostitution och trafficking

    7,5 högskolepoäng , Högskolan i Gävle, Gävle

    SEN ANMÄLAN

  • 9

    Sexualmedicin - en introduktion

    15 högskolepoäng , Karolinska institutet, Stockholm

    SEN ANMÄLAN

  • 10

    Genus och sexualitet

    7,5 högskolepoäng , Stockholms universitet, Stockholm

    SEN ANMÄLAN

  • 11

    Identitet, samlevnad och sexualitet

    7,5 högskolepoäng , Umeå universitet, Umeå

    SEN ANMÄLAN

     

     

     

     

     

2 kommentarer
Ernst

Vänta här nu va, ska du plugga alla dessa :O

caro

nej, eller det tror jag inte att jag får? men jag tänkte att det är lika bra att jag söker lite utifall att jag vill plugga :)