ett år kvar!!

C - Vad gör du? Pluggar du?
E - Nej, eller jo. Men har kollat bröllopsfilmer på youtube och bölat i en timme nu!

*massa fniss, planering, klänningsprat, lokal, etikettsnack, långa djupa lyckosuckar*

C - Alltså tänk, för två år sen fanns inte ens Peter i våra liv, och nu ska ni gifta er!!
E - Näää Caro, jag har redan bölat en timme nu, jag kan inte börja böla igen!!


Kan ni fatta att en av mina bästa kompisar ska gifta sig? Och att jag skriker så fort jag ens tänker på det? Det kommer bli en magisk dag, det är lite mer än ett år kvar - och jag är redan pirrig! Fatta den kärleken som finns mellan dom, om jag som kompis börjar böla bara jag tänker på det? <3 älskar dom.

När sista Harry Potter hade premiär laddade vi upp hemma hos dom, och såg alla filmer innan. Detta var på väg till bion,

Detta var lite snacks vi skulle ha under det gigantiska filmmaratonet...

och vi två, överpeppade i väntan på filmen. Älskar älskar älskar ärren i pannan. Undrar vem som kom på den överdrivet fantastiska planen?
4 kommentarer
Ernst

Gulliga du!!! Men herregud vad snask! Är helt säker på att det motiverades med Harry!

Ernst

Gulliga du!!! Men herregud vad snask! Är helt säker på att det motiverades med Harry!

Sophia

Men hjälp.... törs jag fråga hur gamla ni var när ni ritat korsen i pannan?? ;)

Caro

Lugn i bussen!! Det är ju för fan inga kors!!! Det är ju Harrys ärr!! Ser du inte det?!