fina thg,

Åh, jag är så himla inspirerad, tacksam och exalterad efter mitt besök på min gamla skola. Tänk att vi gick där dag ut och dag in i tre år. Jag var ofta där tidigt, och vi gick hem när städarna kom. Hur mycket har vi inte varit med om där?

jag träffade mina bästa vänner (ernst kom fram på första rasten och sa "Man ska väl ta och presentera sig!", efter den meningen älskade jag henne), jag blev kär, hade redovisningar som vi hade ångest för i månader innan, bråkade, hade ångest, lärde mig massa, skrattade bort månader med de bästa, hånglade bort lunchraster, grät, fick mvg, fick ig (svenska nationella b, så jävla ironiskt...) jag hade sex och kom i en korridor, jag lärde mig vända nachochips innuti munnen, jag pratade flytande spanska och gick i stödengelska pga dåligt självförtroende och usla lärare, jag lärde mig hålla föredrag, tog hjärtmedicin innan föredragen, kom full till skolan och blev kallad borta-match-caro av en lärare, jag hade krossat hjärta, vi pratade ligga i biblan med röda kinder, vi planerade helgens utgång redan på måndag morgon, vi hade hela framtiden framför oss med alla världens möjligheter.

Åh, dessa ljuva år.
0 kommentarer