klar, färdig, slut, finito, bäst, till havs,

Det är alltså mer än ett dygn innan mina två pm ska vara inne - och jag har precis klickat iväg dem! Med texten "kan du skriva tillbaka så att jag vet att du fått dem, vill inte att de försvinner ute i internet så att jag sumpar min deadline?!" ...

Det känns lite som att jag är Vargen i Rödluvan, ni vet när hen fått magen fylld med stenar - som att någon klippt upp magen igen och tömt ut alla stenar. Exakt så mår jag nu. Så jävla bra, kanske topp tio-känslan?

Och ni vet den där känslan när en kommer in i sin uppgift och bara slukas med av ämnet, fastän en haft asmycket ångest innan så säger det klick och fingrarna flyger över tangenterna. Skrev lite för mycket på bägge :) Håll tummarna för att jag får g. (det är så jävla skönt att enbart satsa på g i alla ämnen!)


Hörni, är inte livet lite extra fint idag? Mår som en jävla sol, tentorna är inne, Veckorevyn-texterna är inne och de blev grymma, solen skiner, jag är klar med en av uppsala-uppgifterna och jag fick ett jävligt fint och peppigt mail av Olle Waller tidigare idag!! Dessutom ska jag få hem ett testkit med gag balls! Livet hörni, vilken jävla bergochdalbana!


ps. fick för mig att lyssna på denna. Högst oklart varför, men jag gillar den. Pampig som fan.
0 kommentarer