likt en jävla superhjälte,

Har jag idag:

- skrivit klart frågorna till månadens omgång till Veckorevyn och alltså detta nummer kommer bli så bra, satt och flinade av lycka hela tiden pga mina läsare är så bra och det är så mycket info som kommer ösas ut till kids över hela sverige!!

- skrivit en till grej till Veckorevyn som borde komma med i nästa nummer? Min idé och jag ska fira med bubbel!

- lagat fjorton matlådor. Mmm. Äta samma sak i 7 dagar X 2.

- spinnat 55 min. Mina blygdben kommer hata mig imorgon.

- skrivit klart ett pm!! Om sexturism. Jämfört och studerat hur genus konstruerar männikors sätt att köpa sex, blandat in ny-kolonialiska relationer samt jämfört hur de själva ser på sina köp. Av människors kroppar. Har gråtit över dessa två artiklar flera gånger, en om män i Thailand och en om kvinnor i Sydamerika. Det är intressant, men det skär i min själ när jag läser meningar som "jag försöker hinna med minst två om dan".

- skrivit klart en filmrecension om Sex på kartan och Boy´s don´t Cry. Kanske två av mina favvofilmer? Tror det blir tredje gången jag skriver om BDC? Så jävla viktigt och bra film, ALLA borde se den.

- renskrivit min intervju från förra veckan om genus och gymnasieskolor... Mmm, den kommer bli bra.

- insett att nästa uppgift handlar om tolerans och "homovänliga sverige som gillar bögreklam" och hur nationella gemenskaper hänger ihop. Men där tog det stopp. Orkar ej att läsa på varken danska eller norska nu.


Dessutom ser jag typ ut som på bilden nedan. Dock är jag inte onykter nu, det var jag där. Valborg förra året, vilket dygn det va. God natt.

0 kommentarer