lite om royalism,

Drömde att en gammal klasskompis jobbade i ett bebisbageri - dvs bakverken var enbart till bebisar? Att små barn inte kan eller får äta sånt var inte viktigt, utan allt var väldigt rosa och gulligt. Jag saknade min tid på Cookies och fick göra en liten lulllullbakelse... Rosa såklart. Och jag berättade om amerikanska könspartyn.


Vet ej om det har att göra med att prinsessan Estelle döps idag, eller om jag bara har undermedvetna sug efter kolhydrater i form av rosa bakelser?


Min farmor var väldigt royalistisk, hon älskade allt som hade med kungafamiljen att göra och hade dom där "året med kungafamiljen" hemma i bokhyllan i prydliga rader. Hon hade älskat denna dag, och bröllopet, och födeseln och prins Daniel.
- dessutom sa hon alltid att jag var lik prinsessan Victoria. Jag var liksom inte vilken prinsessa som helst, utan jag var lik Sveriges. Det ni. Det har ju inte alls skadat min inställning till mitt utseende... Hehe jag tror att det har att göra med min haka.


Och självklart hade Pappa köpt detta mynt! Det är så skrattretande sant. Han hade köpt det till sig själv, kanske till barnbarnen? Symopboliskt typ, han är kungen, detta är ett barnbarn. Men främst för att det är ett exklusivt mynt. Åh, fan att han är död så att han inte kan köpa det. Vill nästan köpa det och lägga det på graven, bara för att <3 Idag är en bra saknadsdag.

0 kommentarer