ologiskt,

När vi tränar så skapas det endorfiner i kroppen som gör att vi blir gladare, piggare, lyckligare, mår bättre och livet blir snäppet roligare, det är även så att det skapas ett annat sorts ämne i kroppen som gör att vi lättare binder oss till människor, både under träning och precis efter träning
- detta tror många är anledningen till att det klickade mellan tex Prinsessan Victoria och Prins Daniel, han var ju hennes PT en gång i tiden.

Så att kärlek och erotik kan uppstå mellan två som tränar tillsammans är alltså ganska vanligt med tanke på det där ämnet som kickas igång i kroppen, detta i kombination med attraktion och andra egenskaper som vi uppskattar hos andra människor.



Så gud, hur tänkte du egentligen när du gjorde mig as-kass på träning, men löjligt tänd på en tränare? Så jävla ologiskt. Jag är så tänd att jag inte går på hens kurser längre, pga orkar inte känna kravet att vara snygg när jag tränar. Idag ville ödet annorlunda och hen hoppade in för den jag egentligen bokat in mig hos. Älskar livet när sånt sker,
0 kommentarer