positivt vs negativt

positivt:

- jag hade ett långt samtal med Ellen i går kväll och hon kommer till stockholm nu i helgen för att spela match, och jag längtar till våra sommarnätter.

- om mindre än en månad bor jag och Anna ihop igen. Det kommer inledas med lite omplanering av hemmet (av henne <3) och sen kommer det bli fantastiskt.

- någon gjorde reklam för lussebullar nu? Och jag insåg att det är exakt det jag ska baka när jag är klar med alla tentor, uppgifter och övningar den 16e. Samt dricka öl.

- jag tänkte se till att jag får hålla lite föredrag på min gamla skola, för hur många gymnasieskolor behöver inte en fantastisk person som kommer och föreläser om sex? Alla. Och här är jag. Dessutom har jag för mig att vår gamla aula var gigantisk.

- jag vet att jag drömde något om honom, och vaknade lugn. Går inte att förklara känslan bättre, men tryggt på något sätt?

- jag är fortfarande efterpepp på det som jag och Anna gjorde i måndags och jag är så pepp på resultatet! Vi har gjort en så jävla bra insats till något jävligt bra.

- i kväll ska jag och min syster på två mingel - kokos och Sizeme. Som är under exakt samma tid. Lysande.

- inleder morgonen med att lyssna på Kent? Och tycker det låter bra? Har även börjat spana efter hundvalpar?! Jättemycket. Vad är det som händer? Och vad kommer härnäst?

- jag är sugen på att gå på bröllop? Någon som ska gifta sig? Eller alternativt en stor bal? Jag bangar inte. Fina klänningar, folk i nystrukna kavajer, stämningen. Jag tackar ja!


negativt:

- jag somnade i min norska text igår. Jag försökte läsa som Skavlan, kom att tänka på när den där idiotjäveln John Gray och somnade.
2 kommentarer
Fridah

GUD vad du borde ha föreläst på min skola i Leksand. Alla skulle ha älskat dig, I tell you.

Caro

Gud vad du är fin darling!! Jag skulle gärna göra det nu!! :)) vi kanske kan göra ihop?! <3