rosa,

Jag har haft en riktigt fin torsdag, hann med både sol och plugg på förmiddagen och sen har jag fikat med Fridah!
- jag har älskat hennes sätt att skriva krönikor och följt hennes blogg länge, så det var riktigt fint att få träffa henne live.


Åh, om jag fick bestämma skulle vi ha dessa projekt tillsammans:
- häng/klubb för ungdomar utan alkohol
- eget radioprogram
- tvprogram för unga
+ mycket mer som är under konstruktion i mitt huvud. Vi får skriva ner massa bra idéer och projekt nästa gång!

På väg till tuben hittade vi en liten fantastisk blomsterhandel och jag kunde inte motstå dessa barbierosa flamingos.

3 kommentarer
Ernst

åååh de är så fina! Bra köp! ;)

Fridah

Hurra!

Caro

Tack!! :)) jag älskar dom! Vet du om det går och ta skott från dom?! :D



Fridah, så himla fin fika!! Nästa gång måste vi ta bild!