snabbt om vaxning,

Jag vet inte om det bara är jag, finns det fler som tänker som jag får ni gärna hojta - men jag tycker att det finns något fint och omtänksamt med vaxning. Nu syftar jag främst på intimvaxning, för hen jag går hos är så bra! 
   Stämningen är bra, hen frågar och håller koll på mig under hela tiden och det känns som att jag under all smärta gör/är med om något fint. Eller omtänksamt mot mig själv för att jag för tillfället inte vill ha hår.
- tänker att det är lite som med gyn, en undersökning av fittan och som måste gå till på ett visst sätt för att jag ska må bra, känna mig bekväm och tycka att det är okej. Det är ju ändå en främmande människa som rotar runt inne i min kropp.

Förstår någon hur jag tänker? Det jag främst ville poängtera är väl att samspelet mellan mig och personen som rör min kropp måste vara bra, annars går det åt helvete och jag skulle bara känna mig obekväm. Men i och med att hen jag går till är bra, så mår jag bra och så blir det bra.
- jag tror inte ens jag kan föreställa mig att stå ut en hel vaxningstid om jag inte skulle synka med personen? Typ, "här ligger jag och är obekväm medan en vilt främmande människa rycker bort hår mellan mina ben." Skulle aldrig fungera för mig.



ps. sen den långa debatten huruvida det är bra eller dåligt, förtryck eller frihet att vaxa fittan eller inte kan vi ta en annan dag. Nu sticker jag på lunch med Jenni och njuter lite av solen i stället.
0 kommentarer