tre saker som gör mig nöjd,

1) denna bild på mig och min fina syster, jisses säger jag bara. Förutom att hon tog sig för hjärtat några gånger för mycket igår så var det en fantastisk kväll. Och jag älskar hur vi fyller i varandra och säger samma sak. Syskonhjärnor ni vet.

2) ekologisk kokosglass! Världens godaste glassmak i ekologisk tappning, magisk. Det var som att äta frusna kokostoppar, löjligt gott.
3) att jag tycker det är kul att träna! Det har kommit till den fasen att jag längtar lite tills värken i mellangården försvinner så att jag kan kasta mig på närmaste spinningcykel. Jag gillar endorfinerna och jag gillar att jag kan jogga mer än tre min utan att behöva lägga mig ner i en liten blöt hög.
- dessutom så klarade jag nyss av ställningen Traktorn! Ni som har yogat vet vilken jag menar. Och ni som hört mig berätta om min erfaranhet av denna vet hur det ligger till... Och visst hände det igen, x2, men - jag klarade det!
0 kommentarer