vecka vår,

Insåg igår att jag är ledig fyra dagar på raken denna vecka! Första dagen tillbringads visserligen i Uppsala och halva denna dag har ägnats åt efterarbete kring själva kampanjen. Vilket gör att det kvarstår 2,5 dygn som är helt lediga. Och det är vår, förstår ni min lycka? (jobbar ständigt med att mota bort stressen och byter ut den mot lycka istället.)


Kommer ägna vårens första riktiga vecka åt:
- löjligt mycket plugg
- frukostdejt med Owe
- träna
- sola
- se körsbärsblommorna i Kungsan
- fika med Fridah (OM jag är pepp? Jag börjar typ fnissa vid tanken! pepp pepp)
- hänga med Fredrik
- fina Anna kommer till sthlm så vi ska ha faxparty hela helgen + ses
- öl på lördag
- köpa ny dator?
- myskväll med Emily
- skriva
- hinna träffa Isabella som är i stockholm

tack till mig själv för att jag började med morötter redan i januari. Jag flagnar på näsan och det är första maj.

0 kommentarer