år tvåtusentretton

Fick frågan av Veckorevyn om vad jag ser mest fram emot år 2013 - och hur mycket finns det inte att se fram emot? Detta skulle dessutom sammanfattas med en ynka mening. Jag kan nästan få lite utomkroppskänsla av att tänka på hur mycket som kan ske på ett ynka år, bara av att se tillbaka på vad som hänt det senaste året inser en ju hur mycket som sker. 
 
Men vad vill jag ska ske nästa år?
- ta en kandidat i förmodligen beteendevetenskap
- fortsätta med Veckorevyn och nå ut mer och bättre till läsarna och sprida ännu mer kunskap om säkrare sex
- ta körkort!
- vara förälskad
- besöka två nya länder
- ha bra kondition
- äta mer vegetariskt och bättre, för både mig och miljön
- arbeta mer med sexualpolitiska frågor
- skriva klart min bok
- fortsätta på en mer stressfri och harmonisk bana, no more på gränsen till utbränd
- att alla i min närhet är friska, mår bra, är lyckliga osv.
- prata regelbundet i radio
- spela in podcast
- bli mer medveten och få in mer ekotänk i min vardag
 
 
Allt detta är saker som främst påverkar mig, men som jag kan se påverka på andra plan längre fram och i större utsträckning. Meningen jag valde till Veckorevyn får ni förmodligen se i år 2013 första nummer, jag blev extremt nöjd. 
0 kommentarer