coming up

Har ni tänkt på känslan i kroppen en får efter en tentainlämning? Som att allt blir lite roligare och luften blir lite lättare att dra ner i lungorna. Har lovat mig själv att aldrig mer sitta i sista minuten, vi får se hur resultatet med det löftet blir om 7,5 veckor... Min hjärna börjar sakta men säkert återhämta sig.
 
Saker som ska diskuteras, ventileras och skrivas om framöver (detta blir mitt minnessåll)
 
- valet i USA och obamas vinst - och hur alla tycks bry sig?
- klitoris!
- tjejer är kåta och vill ligga
- skillnaden på klamydia och mycoplasma
- heteronormen i barnens värld
- heteronormen över lag
- internetdejting - fördelar vs nackdelar
- sexta med bilder
- clit is the shit!!
- att våga ta plats i sitt eget liv
- hur kvinnor automatiskt misstros vid sexuella trakasserier/ sexuellt utnyttjande/våldtäkt 
- vad stressar vi för?
 
Lilla jag, aspepp iklädd en skjorta med färgen "toast". Köpte den enbart därför. Har även två pga den första brände någon hål på med en cigg sommaren jag och Ellen hängde på F12. 
0 kommentarer