färdig!

Jag har iklädd det största plagget jag hittat (en vit thaipyjamas) köttat, snyftat, skrikit, suckat, himlat med ögonen, köttat ännu mer - och nu, 15.35 skickades tentan in. Jag överskred sidantalet med nästan det dubbla och jag är inte helt säker på att det att jag ens förstått frågorna rätt. Men, den är inskickad. 
 
Ni vet när en läser en tentafråga, och en inte riktigt vet om det är en själv som är översmart och för klok för frågan, eller om en är brutalt efterbliven och inte ens kan läsa en enkel fråga? ...
- jag brukar vilja gissa på det första alternativet, men denna gång är jag fan inte säker. 
 
 
 
Nu ska jag:
- äta godis
- se Mia och Klara
- boka en resa
 
 
Skoja. En annan kurs började i måndags och jag har kursen i Umeå som ständigt slickar mig i nacken... Dessutom sticker jag till Kalmar över dagen i morgon, livet som student är lite för ofta en utmaning. Men kul, jag kommer nog aldrig tröttna på att plugga. Kan inte få nog av kunskap. (förutom idag.)
0 kommentarer