författarfrukost

De två av de bästa sakerna - böcker och frukost. Går inte att misslyckas med det konceptet, och jag föredrar nog frukostmingel framför kvällsmingel pga på kvällen ska alla alltid dricka vin... Då tar jag hellre en mustig macka och juice än vardagsdricker... 
 
Vi hamnade på ett "cykelcafé" på östermalm och jag och Lovisa ägnade morgonen åt att fundera över hur detta koncept skapades? Mitt förslag: ett gift par där en ville ha en cykelbutik och en ville sälja cyklar. Tadaa!
 
Jag fick ett hjärta i min cappuchino, sånt går alltid hem. 
 
Under frukosten var det fyra författare på plats som berättade om sig själva och sin aktuella bok - och jag föll nog för varenda en?! Dessa tre författare + Camilla Henemark fanns på plats. Det blir så mysigt och personligt när en fått höra från författaren själv om boken. 
 
Tack Bonnier. 
0 kommentarer