grönt

 
Läste om mitt senaste inlägg, och jag stavade som att jag vore väldigt full. Det var jag inte, men vaknade upp med huvudvärken från helvetet. Kroppen och hjärnan kanske förväntade sig en firningsfylla utan dess like för att tentorna var klara. Dock somnade jag ytterst nykter 23.05. Firningen sker på fredag i form av Ernst närvaro, plankstek, glassdrinkar och dans. 
 
Dagens gröna tema: min tatueringskräm, ska smörja in tatueringen 3-4 gr om dagen i två veckor. Sitter och tittar på den och blir alldeles varm. Den är så töntigt rolig och kärleksfull i ett. 
Mojito Madness som jag fått i någon goodiebag. Funkar sådär, främst för att jag lider av "feta naglar"...
Underst i högen ligger mitt plugg från Kalmar. Varje kurs har varsin färg och Kalmar är grön.
 
Idag börjar delkurs nummer två: sexologi och samlevnadsosykologiska perspektiv. Under de kommande 7,5 veckorna kommer vi bla ta upp: sexuell utveckling i ett livsloppsperspektiv, affektteorier, relationspsykologi, normalitetsbegreppet och olika sexualiteter. 
- så jävla pepp!
0 kommentarer