tre bitar ur pusslet.

 
1) blundade när jag betalade den, men ansåg att jag var värd den för att jag ändå tagit mig ner till Trollhättan till ett seminarium som visade sig vara värdelöst. Nästa gång jag åker ner kommer det vara för att hänga med Robin och i andra hand svänga förbi plugget. Rekommenderar tyvärr ingen att ta denna kurs. 
 
2) jag gillar inte julafton i sig, men hur söta var inte dessa? Vet dock inte vart jag skulle ställa dom i hemmet, men det löser sig. Nästa vecka ska första omgången julbak gå av stapeln. Jag och Lovisa tog på oss att köra det stora julbaket för T-Centan i år, vi så att säga kickade igång en tradition. 
 
3) jag och älskade Madde som hann med både en lunch och att följa mig till rätt sal för min redovisning. Det måste ha varit första gången jag var i Uppsala när syftet inte vara att festa eller hänga med Colour of Love. Fina Uppsala, där vill jag plugga någon dag. 
0 kommentarer