dagens topplista

  • Vakna upp bland vita stela lakan med fluffiga kuddar. Det finns kuddar överallt och jag kan ligga över hela sängen i alla olika riktningar. Dessutom utan sällskap som stör. 
  • Pappas pengar. Programmet går under kategorin "barn", men det passar alla med bra humor. Det är geniala Erik Haag som är med och skriver det. In och se på svt play.
  • Sjunga väldigt högt och falskt till gamla Disneylåtar och minnas varje ord.
  • Vara osminkad. Ibland kommer jag på mig själv att inte ens förstå varför jag sminkar mig, alla dessa jävla uteseende/kvinnonormer. Kanske borde sluta med sånt.
  • Varm choklad med vispgrädde, det kommer bli höstens drog. 
  • Att jag ska få hänga med tre av världens smartaste människor, vars gemensamma nämnare är att de hängt i min systers livmoder under 9 månader. 
  • Att helgen ska tillbringas i Torshälla med HT! Vi ska planera bröllop, fira, fnissa, hänga och äta. 
1 kommentar
Jenny

<3
Ja de är smarta!