mitt möööööte,

 
Det är helt fantastiskt och galet att jag skrivit för Veckorevyn i snart ett år, jag har inte det exakta datumet men det var i oktober jag fick samtalet av Linda Öhrn och sen fick jag börja strax efter det. Mötet igår var så himla fint och jag är förbannat tacksam över att få jobba med en tidning som lyssnar på mig som skribent. Vi gick igenom ordval och jag fick benämna ord som jag är bekväm med och ord som jag aldrig skulle tolerera. Hur häftigt är inte det att jag får vara med och tycka till? 
 
Fick höra av en annan skribent som skriver för en helt annan tidning att hen ens aldrig ens fått tycka till om något ändrades eller redigerades bort - och här sitter jag med min redaktör och redaktionschefen och får tycka till. Det är så jävla fint och jag är stolt över att vara en del av Veckorevyn. 
0 kommentarer