ruta ett

I någon form av sockerhög dimma tackade jag ja till att öppna på centan. Detta är nog med god marginal det dummaste beslutet jag tagit på väldigt länge.
 
Jag är sådär trött att musklerna i kroppen gör ont, av att göra absolut ingenting... axlarna sitter strax under örsnibbarna och mina linser vill ut. Och jag vill sova i hundra år, minst. Tänker inte ens räkna på hur mycket/lite sömn vi fått denna vecka pga det är ca femton timmar. 
 
 
veckans plan:
- sova, sova, sova, sova
- träffa Jennie <3 
- ha HT-helg i Torshälla (äta, sova, tacos, skratta, bröllopsprat, chicflick-film/disney som jag somnar i efter 7 min och vaknar i eftertexterna.)
- googla karlar jag hängt med i göteborg.
- sova, sova, sova
- möte med min redaktör på Veckorevyn!!
- lunch med moster
- gå igenom alla inköp? drogs in i *crazy mässkänsla* och lät kortet gå varmt, vet ej vad jag har med mig hem
- på dagen ett år sen pappa dog, vad fan gör en på en sådan dag? 
3 kommentarer
Ernst

Jag tror dock att vi har dåligt med Disney filmer :O

Ernie

Och chickflick!

Caro Wikbro Rannberg

hehe ingen fara på taket, både jag och Madde har miljarder av bägge kategorier :D så det kan vi nog lösa!