tenta-pluggs-underhållning

Alla som någon gång pluggat till en tenta vet att det krävs bra pausunderhållning. Kötta böckerna två timmar, pausa, skriva som fan, pausa, äta lite godis, gråta, kötta böckerna igen osv... Jag skriver som bäst på nätterna, så dagarna brukar jag ägna åt att läsa, dvs facebooka, twittra, läsa dåliga bloggar. 
 
Men denna höst kommer det bli ändring på det, mina kära systrar har tagit en sväng förbi Ullared och jag hade gjort en liten beställning. Så lämpligt att jag ska in med två stora arbeten innan vecka 45 och sen ha en fantastisk danskväll med Ernst fredagen den 9e. Är redan pepp på dans, så måste klara alla uppgifter.
 
Detta är min kommande sysselsättning mellan tentapluggandet:
 
 
1) Skilda Världar, förmodligen det bästa som har hänt i serieväg. 
2) Alla med koll vet att julkalendrar är bäst, oslagbart bäst. Går att se året om.
3) Disney, finns det något bättre? (en av få saker jag vägrar se på med genusbrillorna på...)
4) Sist men inte minst, älskade älskade Karl-Bertil. Borde finnas i varje hem.
0 kommentarer