att göra innan bokmässan

  • mysfrukost med frukostklubben, exklusiv klubb med endast två medlemmar
  • måla naglarna i någon käck färg som täcker blåbärsfläckarna jag fått under naglarna? är lite för effektiv när jag plockar blåbär
  • hitta alla leopardmönstrade plagg
  • packa en väska innehållandes jobbkläder samt mingelkläder. samt ha kvar utrymme för sisådär 20 böcker.
  • pastahäng med ps-klubben (ja, jag gillar klubbar.)
  • fynda något från Missoni + Lindex. 
  • skicka bokpaket till min älskade systerunge
  • skriva någon form av prioriteringslista på böcker jag får inhandla och inte inhandla
  • spana på en resa
  • plugga? fast ligger redan i fas i alla tre kurser och känner mig uttråkad/samt rädd att jag missat något?
Kan knappt förstå att vi är i sista veckan av september och en av mina absoluta favoriter bland veckor. Bokmässe-veckan. Magisk vecka. 
 
0 kommentarer